Електромобілі Honda M-NV, eNP1, eNS1
Компанія Honda – один з найбільших японських автовиробників, здійснює виробництво своїх електромобілів у Китаї на спільних підприємствах Dongfeng Honda та GAC Honda (тільки моделі Honda Everus VE-1 та Honda e:NP1).
Як і більшість першопрохідників у світі електро, Honda випустила перший електромобіль Honda X-NV на базі серійного кросовера Honda H-RV, замінивши двигун внутрішнього згоряння та його трансмісію на електричні. Під дном машини розмістилася літій-іонна NMC батарея ємністю 53,6 кВт*год, яка забезпечує запас ходу 401 км (на автомобілі Honda X-NV з 2022 р.в. встановлюється батарея, виробництва CATL, ємністю 61,3 кВт*год, запас ходу – 480 км). Для продовження життєвого циклу батареї Honda реалізувала систему її рідинного підігріву та охолодження. У двох доступних комплектаціях ємність батареї не змінюється, а основні відмінності у шкіряному салоні, панорамному даху та більшій кількості подушок безпеки, які є у максимальній комплектації.
Паралельно з X-NV на іншому заводі GAC Honda випускався практично такий же електрокросовер Honda Everus VE-1, який ідентичні характеристики та розміри, але відрізняється спортивним дизайном екстер'єру. В інтер'єрі з відмінностей можна виділити розташування та форму повітроводів, які залишилися такими ж, як у бензиновій Honda HR-V.
Наступною моделлю електромобіля стала Honda M-NV, також створена на базі Honda H-RV, але має більш сучасний та молодіжний дизайн. Електромобіль оснащений NMC батареєю ємністю 61,3 кВт*год, якої має вистачити на 480 км (з 2022 р. також виробництва CATL). Батарея також має рідинне охолодження та підігрів. Honda M-NV - це свого роду рестайлінг Honda X-NV, яка отримала яскравіший екстер'єр та інтер'єр із застосуванням в обробці салону матеріалів з екошкіри замість тканинних. Також в інтер'єрі з'явилися панель приладів у вигляді РК екрану і великий сенсорний РК екран мультимедійної системи. Покупцям є дві комплектації, які здебільшого відрізняються лише наявністю панорамного даху, ніші для бездротової зарядки телефону, електроприводом складання дзеркал та рейлінгами на даху у максимальній комплектації.
Оскільки X-NV, M-NV та VE-1 побудовані на базі серійного автомобіля, то всі запчастини підвіски та частково кузовні деталі взаємозамінні з автомобілем Honda H-RV, що знімає всі питання щодо доступності запчастин в Україні.
Оскільки далі розвивати платформу на базі бензинового автомобіля неперспективно, компанія Honda розробила нову платформу електромобілів під назвою e:N Architecture. Саме на цій платформі побудовано новий електромобіль Honda e:NS1. У нього, як і раніше, простежуються подібності з бензиновою Хондою H-RV (але вже нового покоління), але в цілому електромобіль отримав самобутній та сучасний дизайн екстер'єру та особливо інтер'єру, а також стильні кольори фарбування кузова. Залежно від комплектації Honda e:NS1 комплектується тяговою батареєю NMC (виробництва CATL) ємністю 53,6 кВт*год або 68,8 кВт*год, що має забезпечити запас ходу 420 км та 510 км відповідно. Батарея природно має рідинний контур охолодження та підігріву. Новий електромобіль від Honda отримав безліч сучасних функцій: регулювання рекуперації підкермовими пелюстками, адаптивний круїз контроль, утримання в смузі, контурне підсвічування салону, що змінюється, штатний головний пристрій з екраном 15,1 дюймів і багато іншого.
Паралельно на другому китайському заводі GAC Honda випускається електрокросовер Honda e:NP1, який відрізняється від e:NS1 невеликими деталями в екстер'єрі та має такі ж невеликі відмінності у комплектаціях. Основні характеристики у автомобілів абсолютно однакові. Як повідомлялося у пресі, практично однакові автомобілі випускаються на різних заводах, щоб покрити попит у різних провінціях Китаю.