breadcrumbs_revolution_theme
  • 27 March 2017 11:12:48

Сучасні автомобілі в більшості випадків вже оснащені спеціальними пристроями - парктроніки. Але не все, і якщо ви не маєте цей прилад - його варто обов'язково вибрати і придбати. Що це таке і як же його правильно вибрати серед величезного розмаїття моделей і виробників?


Технічні характеристики вибору


Парктронік - це спеціальний радар, який призначений для вимірювання відстані до різних перешкод. Він працює за принципом передачі ультразвукових імпульсів, які передають інформацію в блок парктроника. Ця деталь і займається основним аналізом. Багатство інформації залежить від кількості датчиків в конструкції пристрою. Так що найкращим і найзручнішим варіантом є

По суті це радар, який вимірює відстань до перешкоди. Зовнішні датчики паркування видають ультразвукові імпульси, які відбиваються від перешкоди і відправляються назад на датчик парковки. Звідти ця інформація потрапляє в основний блок парктроника, який її аналізує і надає водієві. Отже, повнота наданої інформації безпосередньо залежить від кількості датчиків парковки. Тому краще купити парктронік з 8 датчиками парковки і бути більш надійно захищеним від всіляких «сюрпризів». Навіть досвідчені водії, які чудово відчувають габарити автомобіля і добре здають заднім ходом, орієнтуючись по дзеркалах, можуть зробити наїзд на перешкоду в «мертвій зоні» або ще гірше - на маленьку дитину.

На сьогоднішній день вибрати парктроник не так вже й просто .З таким розмаїттям дисплеїв, способів оповіщення і додаткових функцій дуже складно вибрати дійсно гарний пристрій.


Критерії правильного вибору парктроника


Ось кілька основних моментів, які ви враховувати при виборі:

- Діяльність. Сама ефективна дальність роботи паркувального радара - не більше 150см, в іншому випадку датчики «чіпляють» землю;

- Дисплей. Сильно переобтяжений інформацією дисплей збільшує тривалості парковки, ніяк не впливаючи на зручність;



- Розташування. Найкомфортнішим для водія є розташування дисплея в зоні бокового зору - тобто біля дзеркала заднього виду. Дисплей на торпеді як правило незручний і рідко використовується;

- Оповіщення. Звукова індикація набагато більш інформативна в порівнянні зі світловою. Цей висновок підтверджують моделі, виготовлені БМВ, Ауді, Вольво, Рено і іншими. Часто в їх моделях світлова індикація або відсутній, або активізується тільки в спеціальному режимі;

- Швидкість. Швидкодія парктроника є найважливішою характеристикою його роботи, оскільки водієві в умовах інтенсивного трафіку важлива висока швидкість заднього ходу;

- Самодіагностика. Дуже важливо, щоб паркувальний радар проводив регулярну самодіагностику всіх датчиків і проводки перед кожним включенням, в іншому випадку є небезпека неспрацьовування датчиків перед перешкодою.

- Камера заднього виду. Якщо ви вирішили її придбати, слід вибирати з урахуванням кута огляду - чим він більший, тим буде краще, в деяких камерах кут складає 150 градусів. Також потрібно враховувати світлочутливість камери - хороші моделі дадуть картинку навіть при освітленні в 0,5 ЛК (низька освітленість). У камери може бути кілька режимів огляду - зверху, панорамний, з-за рогу. Для тих, хто звик їздити, орієнтуючись на


дзеркала, передбачається можливість дзеркального зображення.

Що стосується конкретних виробників, представлених на українському ринку, то за нашим досвідом самі безпроблемні і відмовостійкі паркувальні радари - це Park Master, Longhorn, Tiger і Spal.