Електромобілі VW id4, id6
Купити VW id4, id6, id3 в компанії Autoelectro.ua
Volkswagen – один із найпопулярніших автомобільних брендів.
Volkswagen має два спільні підприємства в Китаї. Перший – це SAIC Volkswagen, а другий – FAW-Volkswagen. Два партнери створять власні версії ID4, ID6, ID3, які відрізняються один від одного дизайном.
На заводі SAIC Volkswagen випускаються VW ID3, VW ID4 X та VW ID6 X.
На заводі FAW-Volkswagen випускаються VW ID4 Crozz, VW ID6 Crozz.
SAIC Volkswagen виробляє в Китаї ID4 X, і ID6 X, які візуально відрізняються передньою та задньою оптикою, і формою бампера від VW ID4 Crozz, VW ID6 Crozz, які є повним аналогом європейської версії.
Електромобіль VW ID4 та VW ID6 був створений на платформі MEB, яка є чисто електричною платформою. Всі моделі мають унікальну рису MEB, короткий звис, довгу вісь, великий простір, на ID4 і на ID6 використовується п'ятиважільна незалежна підвіска. Як ми всі знаємо, п'ятиважільна незалежна підвіска завжди призначалася для Audi і є синонімом надійності та комфорту. Значною мірою причина, через яку Audi A6L відрізняється чудовим комфортом, пов'язана з цим.
Платформа MEB має дві істотні переваги: одну — низький центр тяжіння всього транспортного засобу, а іншу — золоте співвідношення ваги 50:50 спереду та ззаду.
Взагалі кажучи, у позашляховика вищий центр ваги, ніж у седана, і відмінна прохідність є перевагою позашляховика, недоліком є відсутність керованості, а відчуття кренів буде вищим, ніж у седана, в поворотах. Однак ретельно налаштована платформа MEB повністю усунула цей недолік, значно опустивши центр тяжкості ID.4 CROZZ та оптимізувавши стійкість кузова за рахунок забезпечення належної прохідності.
До цього говорили про золоте співвідношення ваги BMW 50:50. ID.4 CROZZ, побудований на платформі MEB, також має золоте співвідношення ваги спереду та ззаду 50: 50. У реальному досвіді водіння ви можете явно відчути, що керованість та безпека ID.4 та ID.6 однакові.
На електромобях VW id4 та id6 в залежності від комплектації використовуються два різні за ємністю акумулятори, потужністю 63,2 кВт*год та 83,4 кВт*год відповідно, а запас ходу становить 436 км та 588 км відповідно. Внутрішні елементи є потрійними літієвими батареями NCM811, виробник CATL. Щоб уникнути пошкодження акумуляторної батареї, акумуляторна батарея MEB є багатошаровою конструкцією, верхня частина якої являє собою верхню кришку, нижній шар являє собою акумуляторний модуль, третій шар являє собою інтелектуальну систему водяного охолодження, а четвертий шар - це нижня оболонка. Вся система добре герметизована, і навіть якщо вона опиниться у воді, це не викличе витоку високої напруги та короткого замикання. Акумулятори та високовольтні системи випробувані на удар, вплив води та екстремальних температур, що значно знижує загрозу безпеці.
Циркуляційна система рідинного охолодження розташована в опорній плиті батареї та має конструкцію паралельних каналів. Термопаста з високою теплопровідністю використовується між опорною плитою та батареєю, що може створити різницю температур усіх осередків в акумуляторі менше 3°C.
Батарейна система BMS ID.4, id6, id3 може контролювати робочий діапазон температур елементів батареї, підтримуючи його в діапазоні від 15 до 30°C, але температура зовні акумуляторної батареї може перебувати в діапазоні від -30°C до 55°C.