breadcrumbs_revolution_theme
  • 14 may 2014 18:16:55

Після того, як купуєш новий автомобіль він в перший час нас дуже радує. І ось проходить 2-3 роки і світло в фарах тьмяніє. І ось саме в цей момент більшість з нас задаються питанням: «як можна поліпшити світ?». І навіть «лінзованной оптика» і штатний ксенон на Вашому автомобілі не є гарантією того, що фари не перестануть нормально світити через пару-трійку років.


Причин, які негативно впливають на світло штатної оптики досить багато: потрапляння пилу і води, помутніння пластикового «скла» фари, що з'явилися після тривалого впливу сонячного світла. Це можна виявити неозброєним поглядом зовні і в разі якщо скло помутніло - не складе труднощів його очистити і відполірувати навіть в домашніх умовах.


Але найскладніше, якщо зовні фара виглядає нормально, а працює погано. Навіть незважаючи на те, що в фарі встановлено ксенон.


       


Щоб відповість на цей і на інші питання, наша компанія разом зі студією LEDMASTER (Краснодар) провели серію випробувань на предмет того, що може погіршити характеристики світла фар на прикладі автомобілів із штатною ксеноновим оптикою.


Щоб знайти першоджерела проблеми ми розібрали кілька потьмяніли фар автомобілів різних марок, витягли лінзи і виклали на полицю догори ногами. Список випробуваних автомобілів:


Mercedes Benz E-Classe (2004)

Ford Focus II (2009)

Toyota Avensis (2005)

BMW X5 (2007)

AUDI A6 (2006)

VW Touareg (2005)

AUDI A8 (2003)

         


Придивившись до фото, чітко видно, що відображає поверхню рефлекторів лінз на всіх цих фарах пошкоджена. На деяких фарах вона вигоріла, на інших вона стала матовою. Однак ні те, ні інше не дозволяє фарі досягати інтенсивності світла, прописаної в паспорті виробу.


Виявилося, що навіть від досить «холодного» світла ксенонових ламп (коли кількість розсіюється тепла ксенонових ламп набагато менше, ніж у галогеннових аналогів), відбивачі лінз вигорають. Це серйозно позначається на відображають здібностях відбивача, і, як в результаті, дуже сильно знижується яскравість світла фар. Розглянемо відбивачі більш детально.


        


На фото зверху показаний відбивач штатної лінзи від Mercedes Benz E-Classe (2004). Власник автомобіля використовував тільки штатні лампи, тобто ніяких ламп з підвищеною світловіддачею, тільки штатний ксенон.


Як видно, відбивач сильно вигорів, а там де не вигорів - помутнел.


Аналогічний відбивач також встановлювався на автомобілі:


BMW в кузові E39 (D2S, H7)

VW Passat B5 (D2S)

деякі Mercedes Benz

        


Перед Вами відбивач фари Ford Focus II 2009 року. Зверніть увагу, що там, де хром не вигоріла (в центрі), він повністю втратив свої властивості. Хром зник з відбивача практично повністю.


         


Фари Toyota Avensis 2005 роки взагалі нас здивували. Фактично весь хром почорнів. На всій поверхні відбивача немає живого місця. У порівнянні з ним відбивачі фар в інших автомобілів здаються справжнім еталоном. Цілком ймовірно, що сильне вигоряння хрому виявилося наслідком застосування ламп низької якості. І автовиробник в даному випадку, взагалі не винен в тому, що так сталося. Але підсумок залишається одним - лінза вимагає заміни.


Даний тип відбивач встановлювалися на Avensis 2003-2006 з D2S, а з 2006 по 2009 рік з цоколем D4S. Основна відмінність в кріпленнях.


          



BMW X5 2007 року серед інших учасників досліджень став справжнім прикладом для наслідування. Однак і тут помітно, що відбивач починає мутнеть, що неодмінно позначається на якості освітлення. Даний процес тільки починається, але можна з упевненістю на 100% сказати, що на даному етапі «трансформації» покриття відбивача не зупиняться і рано чи пізно лінза теж вимагатиме заміни.


Такі ж типи лінз встановлювалися на BMW 3 Series (E46) тих же років випуску і в передостанньому Mercedes Benz C класу.


            


У цій фарі AUDI A6 2006 року випуску вже почався процес руйнування відбивача лінзи. Видно що над лампою (ми перевернули все відбивачі, щоб добре було видно місце саме над лампою) хром вже повністю вигорів.


І, можна стверджувати на 100%, що деструкція відбиває шару на цьому не зупиниться.


Аналогічні відбивачі також встановлювалися на:


BMW E38 (D2S)

Mazda 6 (1) (D2S)

VW Sharan (D2S)


VW Touareg 2005 року засвідчив: себе трохи гірше попередньої лінзи. Вся область навколо вигорілого плями помутніла і цілком ймовірно, теж скоро вигорить.

  


Відбивач лінзи на Audi A8 2003 року на 100% не вигорів. Однак фактично вся поверхня відбивача стала матовою. Ця лінзи (виробництва HELLA) цікава тим, що вона монтувалася практично на всі автомобілі німецького автопрому цих років. Серед усіх фар, які ми побачили зсередини, вона (з незначними змінами) встановлювалися на такі автомобілі:


BMW 7 (2004 ~)

BMW E60 (D2S)

AUDI A8 II

AUDI A6 (~ 2001)

Mercedes Benz S Classe (~ 2001)

Mercedes Benz E Classe (D2S, H7)

Mercedes Benz ML 164

Opel Astra (2004 ~)

Nissan Tiida

Skoda Octavi

 

Рекомендуємо

Ксенонова лампа D1S Osram 66140XNB Xenarc Night Breaker Unlimited +70%

Ксенонова лампа D1S Osram 66140XNB Xenarc Night Breaker Unlimited +70%

Виробник: Osram
Артикул: 66140XNB-FS
Наявність: Немає в наявності
Тип лампи: D1S
2 515 грн.
Біксенонові лінзи Moonlight G6 Q5 - 3 дюйма

Біксенонові лінзи Moonlight G6 Q5 - 3 дюйма

Виробник: Moonlight
Артикул: Moonlight G6 Q5
Наявність: Є в наявності
1 420 грн.