Як досягти реальної економії витрат на комерційний автотранспорт.

  • 13 June 2014 11:58:05

В умовах подорожчання енергоносіїв перед кожним власником комерційного автомобіля обов'язково стоїть завдання ефективного та економного використання автотранспорту. Якщо парк автомобілів використовуваних в бізнес цілях, складається з більш ніж однієї одиниці, обсяги резервів для економії витрат і збільшення ефективності використання транспорту будуть досить значимими на будь-якому підприємстві. В умовах кризи ця тема особливо актуальна, і грамотний керівник - господарник приділяє цьому питанню пріоритетне значення.


 


Існує ряд традиційних підходів щодо економії палива, таких як:


моніторинг технічного стану автомобіля для зменшення фізичного витрати палива;

адміністративні методи з твердженням допустимих норм витрат палива на кожен автомобіль;

проведення профілактичних бесід із водіями на підприємстві про недопущення нецільового використання транспорту про недопущення «агресивних» стилів управління автомобілем, порушень швидкісних режимів і т.д.

Однак їх ефективність якщо і дає певний короткочасний результат, то далеко не з кожним водітелем.Все більш популярними стають сучасні методи контролю транспорту за допомогою технологій GPS моніторингу. І якщо ще зовсім недавно такі технології вважалися недоступними для широких мас, дорогими і обтяжливими постійними платежами за послуги сервера моніторингу, то сьогодні ця послуга доводить свою ефективність і доступність на ділі, як на великих, так і на малих підприємствах.


При використанні сучасних систем моніторингу, обсяги економії палива, як показує практика, гарантовано складуть близько 10%. Ефективність роботи персоналу, який знає про використання системи моніторингу на підприємстві, так само значно підвищується.


Чи можете Ви дозволити собі не використовувати такі сучасні технологи підвищують дохідність Вашого підприємства? Як правило, прийняти рішення заважають кілька існуючих міфів про системах GPS моніторингу. Для руйнування стереотипів ми розглянемо GPS моніторинг вітчизняного виробника компанії «МСС» під торговою маркою Magnum. Отже:


Міф 1: Це дорого.

Насправді вартість такої системи моніторингу порівнянна з вартістю автомобільної охоронної системи. Серйозні виробники GPS систем моніторингу пропонують послугу, де абонентська плата відсутня. Оплата відбувається тільки за трафік, що передається між сервером і трекером по каналу GPRS. При правильно підібраному тарифному плані витрати на мобільного оператора складуть не більше 30 грн. при інтенсивній роботі Вашого транспорту.

GPS моніторинг Magnum це доступно


Міф 2: Це складно

Складні технології стали доступними для користувача за рахунок спрощеного користувальницького інтерфейсу. Після установки блоку трекера на автомобіль за допомогою фахівця автоелектрика користувач працює зі спеціальним сайтом, який по максимуму адаптований для непідготовленого користувача і інтуїтивно зрозумілий.

GPS моніторинг Magnum це зручно


Міф 3: Використання систем GPS моніторингу доцільно тільки для великотоннажних автомобілів та тільки для великих транспортних компаній.

Система GPS моніторингу забезпечує не тільки економію палива, але і підвищує ефективність роботи персоналу. Ефективність дослідним шляхом доведена при використанні навіть на підприємствах з одним автомобілем. Після установки системи моніторингу оптимізуються переміщення транспорту, підвищується дисципліна водія, зменшуються порушення швидкісних режимів і т.д.

GPS моніторинг Magnum це вигідно

Міф 4: Для організації моніторингу є потреба у додатковому персонал

Як правило, при використанні сучасних систем, на підприємствах завданнями моніторингу займається одна людина і за сумісництвом з іншими першорядними завданнями. Можливість підготовки і друку звітів про кожному автомобілі, перетворення звітів в таблиці Excel, індивідуальний підхід до формування таблиць звіту - основні механізми економії часу диспетчера по транспорту. Як правило, деталізація переміщень транспорту відбувається при порушенні допустимих показників прийнятих на підприємстві. Така деталізація дозволяє швидко проаналізувати причину, виробити методи її усунення.

Для організації GPS моніторингу з використанням GPS трекера Magnum, як правило, не потрібно організація додаткового персоналу


Міф 5: Система без датчика палива не забезпечує ефективність

Як правило, датчики палива хорошої якості значно перевищують за вартістю саму систему моніторингу за GPS технології. Це значно збільшують термін окупності повної системи. Відзначимо так само, що датчики палива не завжди забезпечують бажану точність вимірювання, а похибка в 5% для паливного бака 400 літрів - це 20 літрів, що і є найбільш популярна норма при зливі палива. В автомобільних трекерах Magnum пропонується аналітичний метод контролю палива, який не вимагає залучення інвестицій в систему, але доводить свою ефективність вже при перших результатах. Аналітичний метод контролю забезпечує сервер моніторингу, на основі отриманих даних тільки від трекера з урахуванням швидкісних режимів транспорту і середніх показників витрати палива при різній швидкості конкретного автомобіля.

Саме аналітичний метод контролю палива найбільш ефективний в більшості випадків


Міф 6: Складнощі в роботі при поїздках за кордон в умовах роумінгу

GPRS в роумінгу дійсно дороге задоволення, але навіть це складне завдання виробник трекерів Magnum пропонує вирішити без значних витрат, без придбання додаткових карток, без необхідності заміни SIM карти в самому пристрої. Трекер Magnum має можливість відключити передачу даних GPRS в роумінгу, але при цьому не втратити інформацію про переміщення транспорту. У такому режимі трекер зберігає всю інформацію в своїй внутрішній пам'яті і по поверненню з роумінгу - вивантажить всю інформацію на сервер. Поточне місце розташування в роумінгу автовласник зможе отримати, надіславши запит статусної смс на трекер. Такий похід оптимізує витрати в роумінгу, не втративши контроль за автомобілем.

GPS моніторинг Magnum - контроль автомобіля в роумінгу


Міф 7: Водій, якщо захоче все одно приховає факти нецільового використання автомобіля.

Типовий варіант для відключення трекера - відключення основного харчування. У трекері Magnum MT 400 передбачений резервний акумулятор. При відключенні штатного автомобільного акумулятора або при відключенні трекера від бортової мережі трекер забезпечує свою працездатність за рахунок харчування резервного акумулятора з фіксацією факту відключення основного харчування. Спроба проникнення в корпус трекера для відключення резервного акумулятора шляхом розбирання трекера фіксується на сервері за інформацією спеціального датчика. Таким чином злий умисел буде відображений в списках подій на сервері.

GPS моніторинг Magnum - надійний захист автомобіля

Міф 8: Пристрій GPS моніторингу не довговічні, часто виходять з ладу при перепадах напруги генератора.

Дійсно існує багато пристроїв сумнівного походження, без сертифікатів відповідності якості і не адаптованих до шумів і перепадів напруги бортової мережі автомобіля. У даній ситуації кращі рекомендації має трекер Magnum MT 400, який не просто адаптований до бортової мережі автомобіля (6-42В), але і має захист від подачі більш високих напруг харчування з фіксацією цього факту на сервері моніторингу. Пристрої моніторингу Magnum сертифіковані в Україні і мають термін гарантії виробника 3 роки.

GPS моніторинг Magnum - надійна робота обладнання


Міф 9: Великий струм споживання GPS системи садить автомобільний акумулятор з - за цього трекер підключають тільки при експлуатації автомобіля.

Трекер Magnum споживає при стоянці автомобіля близько 6 mA, при русі автомобіля близько 12 mA. Алгоритм роботи трекера забезпечує енергоефективність у всіх режимах експлуатації автомобіля і його постійне підключення до бортової мережі мінімально впливає на роботу акумулятора.

Використання трекера Magnum абсолютно безпечно для Вашого автомобіля


Міф 10: Пристрої моніторингу виконують тільки контрольні функції, але не можуть забезпечити вплив на безпеку автомобіля.

Трекер може забезпечити не тільки передачу інформації, а й виконання команди відправленої з сервера або СМС. При грамотній установці така команда може заблокувати двигун, запустити додатковий пристрій. А це вже і охоронні функції, що важливо при необхідності оперативного протидії викраденню.

GPS моніторинг Magnum - протидія угону автомобіля.


Трекера Magnum руйнують основні міфи про GPS моніторингу транспорту

Українська компанія «МСС» виробник систем моніторингу транспорту в Україні забезпечує доступність і функціональність даної послуги. Устаткування GPS моніторингу під торговою маркою Magnum розроблено і проводиться безпосередньо на виробничих потужностях компанії МСС в Дніпродзержинську.


Термін гарантії трекерів Magnum становить три роки за рахунок використання у виробництві найсучасніших комплектуючих із застосуванням передових технологій.


Трекера Magnum розроблені фахівцями конструкторського бюро компанії з урахуванням побажань українського споживача, з урахуванням специфіки експлуатації в нашій країні. Серед найбільш популярних індивідуальних особливостей трекерів це резервний акумулятор, що забезпечує автономну роботу пристрою протягом 72 годин, це захист трекера по напрузі харчування, це інформування на сервері про розтин корпусу трекера, інформування про відключення трекера від основного харчування і навіть інформування про спроби пошкодження трекера при допомоги подачі високих напруг і т.д. За допомогою трекера так само можна виконувати додаткові завдання, такі як, контроль додаткових контактних датчиків, наприклад на розтин вантажного відділення автомобіля або управління блокуванням двигуна і ін.


 
Рекомендуємо