breadcrumbs_revolution_theme
  • 02 may 2018 14:29:39

Коли мова заходить про пристрої, що захищають авто від угону, перше, що спадає на думку більшості автолюбителів це сигналізація. Насправді, до питання захисту транспортного засобу слід підходити комплексно. Якщо ви хочете забезпечити своєму чотириколісного товариша повну безпеку, краще оснастити його повноцінним охоронним комплексом, який неодмінно включає протиугінний замок капота.


Додатковий блокіратор безсумнівно належить до найважливіших захисних пристроїв, які оберігають авто від зловмисників. По-перше, він оберігає ваше майно від крадіжки - частенько злодюжки зламують машини, щоб поживитися запчастинами, на кшталт акумуляторної батареї або фар. По-друге, саме під кришкою капота ховаються найважливіші пристрої захисту, на зразок блокіраторів педалей і сирени автосигналізації. Забравшись в підкапотний простір, злочинцеві нічого не варто в лічені хвилини відключити їх. Тут же розташовуються автономна система харчування і управління двигуном, механізм перемикання передач, і інші найважливіші елементи, що відповідають за пересування автомобіля. Беручи до уваги все це, стає очевидним, чому моторний відсік потребує посиленого захисту.


Щоб вибрати оптимальну для вашого автотранспорту модель блокіратора, потрібно розуміти, як вони влаштовані, і як працюють. Тому в цій статті ми поговоримо про конструкцію і принципи роботи замків капота різних типів, включаючи штатні.


Основні елементи і охоронні властивості штатного замка


Блокатори, які виробники встановлюють на заводі, не відрізняються хитрою конструкцією. Такі механізми як правило складаються з таких елементів:


пружинка засувки замка;

тросик;

фіксатор;

засувка;

запобіжний крюк;

ручка запобіжного гака.

Щоб відкрити капот, оснащений стандартним замком, потрібно потягнути за спеціальну ручку, що знаходиться в салоні авто. При цьому тросик потягне за фіксатор, що утримує засувку. Пружинка засувки виштовхує кришку вгору, але запобіжний гачок не дає їй відкритися повністю. Потрапити в підкапотний простір ви зможете після того, як натиснете на ручку запобіжного гака.


Як бачите, стандартний блокіратор влаштований дуже просто. Тому очікувати від нього високого ступеня захисту не варто. Основне завдання стандартного замку - утримувати кришку капота в закритому положенні, а не запобігти пограбуванню. Посилити захист можна тільки доповнивши штатний замок пристроєм проти блокуванням.


Як працює протиугінний механічний блокіратор?


Як зрозуміло з назви, механічні блокіратори відкриваються і закриваються без використання електроприводів. Цей процес відбувається в такий спосіб.


Між ригелем запірного замку і автосалоном прокладається металлорукав, всередині якого розміщений металевий трос. Один його кінець прикріплений до ригель замку, інший - до циліндра личинки замка. За допомогою цього троса і відбувається управління механізмом.


Коли автовласникові треба закрити замочок, він натискає на циліндр личинки блокіратора. Внаслідок цього дії, трос зміщується, і ригель замку, прикрученого до нерухомої частини кузова, надійно фіксує скобу, яка закріплена на кришці. Коли водієві потрібно отримати доступ в моторний відсік, він вставляє ключик у замкову щілину, і акуратно провертає його. В результаті зсуву троса, ригель повинен вийти з скоби, і звільнити кришку капота.


При такої нехитрої конструкції, механічні блокіратори забезпечують вашому авто непоганий захист.


Як працює електро - механічний замок капота?


Електронні замки найбільш складні за конструкцією механізми, що виробляються для захисту підкапотного простору. Принцип роботи таких пристроїв зводиться до наступного.


Замок ригеля блокується електромагнітіком, від якого прокладені проводи, з'єднані з кнопкою управління. Коли електромагніт знеструмлений, ригель замку заблокований. В цей час кришка моторного відсіку надійно закрита. Коли на електромагніт подається струм, він втягує блокувальний стержень, і ми можемо відкрити капот.


Як правило, кнопка управління розміщується в салоні авто. Але найчастіше, такі блокатори поєднують з охоронним комплексом, яким оснащений автотранспорт. В цьому випадку, для управління замком використовується брелок сигналізації або иммобилайзера.


Електронні замки на сьогодні вважаються найнадійнішими і безвідмовними протиугінними блокаторами.


Як підключити замок капота?


Щоб додатковий захисний пристрій коректно працювало, потрібно його правильно встановити. Зрозуміло, найкращий варіант, для установки блокіратора звернутися в автосервіс. Але якщо ви хочете зробити це своїми силами, ми розповімо вам правильну послідовність дій.


Для установки механічного блокіратора потрібно зробити наступне:


Намітити за допомогою маркера місця для болтів якими буде закріплений блокіратор.

В намічених місцях зробіть наскрізні отвори, наживите болти.Чтоби намітити їх сліди на кришці, нанесіть на кінчики болтів трохи мастила, і закройтекапот.Когда відкриєте, побачите відбитки на кришці.

Далі потрібно просвердлити капот в тих місцях, де ви бачите меткі.Действуйте акуратно, щоб фарба з зовнішньої сторони кришки не облупилася. Для цього рекомендуємо свердлити з внутрішньої сторони капота, притому для початку візьміть свердло більш тонкого діаметру. Потихеньку збільшуючи діаметр свердла, ви поступово доведете отвори до потрібного розміру.

Прогрунтуйте краю отворів - це вбереже капот від корозії.

За допомогою тонкого свердла, зробіть невеликі отвори для саморізів і затягніть, повернувши до кришки пластинку.

Далі потрібно відкрити капот і пригвинтити до планки штоки. Простежте за тим, щоб вони розташовувалися вище пластинок, на яких будуть фіксуватися шпильки в своїх отворах.

За допомогою саморізів, зафіксуйте страхувальні троси на кузові авто. Це запобіжить втрату шпильок.

На цьому ваша робота по установці механічного пристрою проти того, що блокує може вважатися закінченою.


Що до електро - механічного замка, тут все набагато складніше, особливо, якщо ви маєте намір інтегрувати його з охоронною системою авто. У найзагальніших рисах, алгоритм дій виглядає так:


Через капот потрібно протягнути страхувальний трос в салон авто - він допоможе відкрити кришку, якщо акумулятор розрядиться.

Підключіть дроти блокіратора до акумулятора.

Діючи суворо за інструкцією, налаштуйте автосигналізацію.

Більш детально розписувати цей процес сенсу мало - кожна модель має свої нюанси. Якщо хочете найкращого результату, і повного відчуття безпеки за своє майно, установку електрозамку краще довірте професіоналам.