breadcrumbs_revolution_theme
  • 09 March 2016 14:53:01

Вибір головного світла для свого автомобіля - справа важлива і відповідальна, оскільки в темряві або при поганих умовах видимості саме від правильно обраних ламп буде залежати не тільки комфортність водіння, але і безпеку всіх людей, що беруть участь у дорожньому двіженіі.Ксеноновая лампа D2R Philips 85126+




Колірний спектр світіння лампи Ксенону пов'язаний з її конструктивними особливостями і складом знаходиться в колбі газу. Температура світіння ксенону дещо відрізняється від звичного нам поняття температури. Вона визначає інтенсивність світлового потоку електронів і відповідно до прийнятої міжнародної класифікації вимірюється за шкалою Кельвіна.

    

Специфіка визначення колірної температури ксенонових ламп полягає в тому, що яскравість і потужність випромінювання непропорційні підвищенню світловий температури. Найбільш потужними є якраз ті лампи, які мають середній температурний показник. Зупинимося докладніше на особливостях колірної температури ксенону.

    

3000-3500 К - лампи мають густий жовтий колір, який можна порівняти за потужністю з лампами на основі галогену. Він виглядає природно, але від нього можуть швидко втомлюватися очі. Подібне освітлення ідеально підходить для протитуманних фар, однак для головного світла воно не годиться.

    

4000-5000 К - світиться нейтральним яскравим світлом. При нічному освітленні дає хорошу контрастність, при цьому оптичні спотворення максимально зменшуються. Більшість виробників комплектують автомобілі штатними ксеноновими лампами саме в межах цієї колірної температури. Колір цих ламп сприймається людським оком найбільш сприятливо.

    

5000-6000 К - має яскраво-біле світло. У багатьох країнах цей температурний показник для ксенонових ламп вважається гранично допустимим. Подібне освітлення виглядає досить ефектно, однак вже трохи втрачає по потужності світлового потоку. Застосовуються лампи з даної температурою і в фарах головного світла, і в протитуманних.

    

6000-7000 К - ці лампи мають білий колір з блакитним відтінком, насиченість якого збільшується в міру зростання температури кольору. Потужність світіння таких ламп вже істотно нижче, ніж у попередніх типів. Виглядають блакитні фари досить ефектно, однак при цьому якість сприйняття значно знижується. Відбувається це тому, що в світлі таких ламп колірна контрастність погіршується, водій бачить все в чорно-білому кольорі. Та й на мокрому асфальті контрастність зображення знижена.

    

7000-12000 К - у міру зростання температури кольору світло ламп все більше набуває фіолетового відтінку. Виникають сильні спотворення сприйняття, оскільки потужність світлового потоку падає. Подібні типи ламп вважаються малоефективними, тому не випускаються брендовими виробниками. Вони розраховані тільки на зовнішній ефект, адже користуватися такими фарами при поганій видимості недоцільно і навіть небезпечно.