Переваги ДРЛ в денний час доби!

  • 07 may 2014 11:17:14

Переваги ДРЛ в денний час доби!

Денні ходові вогні drl philipsВключать ближнє світло навіть вдень! Скоро такий пункт може з'явитися в правилах дорожнього руху. Думаю у багатьох це внесення в поправку ПДР, може викликати бурхливу реакцію, тому що це не зовсім зручно, адже можна забути автомобіль з включеним світлом, а це згубно відіб'ється на працездатність Вашого акумулятора. Для таких випадків компанією Philips, Osram, Hella і багатьма іншими азіатськими колегами були розроблені DRL (Денні Ходові Вогні). Це фари які світять яскраво, але при цьому витрачають мінімальну кількість потужності. Навіщо ставити собі ДРЛ, якщо можна просто включити ближнє світло, запитаєте Ви?

Почнемо з мінусів ближнього світла вдень:

один з основних мінусів - це те, що ближнє світло, не дає того ефекту який можуть дати денні ходові вогні. Якщо звернеться до ГОСТу, то ми можемо побачити, як повинен світити ближнє світло. Так ось точка B50L - це «очі» водія зустрічного авто, саме туди ми повинні світити ДРЛ, для того, що б ідентифікувати себе як особистість, а ближнє світло у автомобілів навпаки, так щоб не зліпити зустрічно рухомих учасників руху. Іншими словами: світловий пучок не відповідає призначенню;

Денні ходові вогні DRL (ДРЛ)

Ось як повинні світити лампи, які використовуються в якості DRL

Денні ходові вогні DRL

велика витрата потужності, адже при включеному ближньому, автоматично включаються і габарити, а це як правило (2х55 = 110 Вт + габарити 20 Вт, 130/12 - це майже 11 А струму!). У підсумки якщо ще будуть включені обігрів дзеркал + плюс обігрів заднього скла, то отримаємо недозаряд акумулятора, якщо будемо стояти в пробці;

на деяких автомобілях при включення зовнішнього освітлення, магнітола і бортовий комп'ютер (якщо він є) притухають, відповідно інформативність буде гірше;

значне зниження терміну служби ламп;

при включеному ближньому світлі фар, якщо користуватися омивачем вітрового скла, то будуть включатися омивачі фар, а це додаткові витрати «незамерзайки».

Виходить, що маємо одні мінуси від їзди з ближнім світлом в денний час доби. На виправдання можу сказати, що є і плюси - це те, що ні чого не потрібно купувати і тим більше ставити. Хоча немає і тут знову мінус - це значить, що світло треба буде кожного разу включати і вимикати).

Мінуси ДРЛ:

їх треба додатково ставити на автомобіль.

На цьому мінуси закінчуються)

Перевага DRL:

«Денні ходові вогні» узгоджуються з будь-якими типами авто, тому що вони підключаються безпосередньо на акумулятор;

їх не треба включати і вимикати, вони включаються / вимикаються автоматично, коли Ви заводите / глушите автомобіль і притухають при включення зовнішнього освітлення;

мінімальне споживання потужності (10-18Вт);

Ви будете ідентифіковані на дороги, для інших учасників дорожнього руху.

Підводячи підсумки можу сказати, що Ваша хороша реакція не завжди відіграє вирішальну роль, тому дамо «повільним» водіям маленький запас часу, для того що б вони могли обдумати те, що відбувається на дороги).

Google

 
Рекомендуємо