Установка сигналізації. Основні помилки при установці сигналізації.

  • 17 October 2017 13:48:50

Установка сигналізації. Основні помилки при установці сигналізації.


Вибираючи новеньку модель автосигналізації для машини, багато водіїв ретельно вивчають моделі охоронних систем, намагаючись знайти якісне і надійне пристрій. Але мало хто замислюється про правильну установку сигналізації. А адже саме від цього залежить, наскільки коректно буде працювати охоронна система, і чи зможе вона захистити ваше авто від викрадачів. Помилки, допущені при установці сигналізації, також можуть мати наслідки у вигляді безсонних ночей для вас і ваших сусідів.


У цій статті ми розповімо про десяти найбільш важливих моментах, на які слід звернути увагу при інсталяції охоронної системи, і найбільш типові помилки, пов'язаних з її установкою.


1. Правильна установка датчика удару.


Датчик удару - це невеликий пристрій, що реагує на вібрації кузова автомашини. Для коректної роботи, його можна встановити:


на кузов транспортного засобу;


на рульову колонку;


на косичку штатної проводки (за допомогою стяжок).


Яке б місце для установки датчика удару ви не вибрали, необхідно жорстко зафіксувати.


Якщо фіксуєте пристрій на двосторонній скотч, що передбачено стандартною комплектацією, постарайтеся знайти місце, де прилад буде мати упор хоча б з ще одного боку. Скотч має властивість з часом засихати. Якщо зафіксувати датчик без додаткового упору, одного разу він просто відпаде.


Після того, як датчик буде встановлений, не забудьте відрегулювати його чутливість - ви ж не хочете підхоплюватися вночі через те, що сусідський кіт вирішив заночувати на кришці капота вашого автомобіля.


2. Як коректно використовувати 2 - зоновий мікрохвильової датчик.


Принцип роботи цього пристрою полягає в скануванні двох зон - простір за межами кузова автомобіля (попереджувальна зона), і всередині салону (зона спрацювання). Якщо датчик зафіксує підозрілу діяльність в одній з них, господар авто отримає попереджувальний сигнал.


Що робити, щоб прилад працював коректно? Переконайтеся, що в тонування вашої автомашини відсутні металеві компоненти - вони створюють своєрідний екран, що заважає пристрою працювати в зоні попередження. Якщо металеві компоненти в тонування все-таки присутні, є два варіанти:


зняти тонування;


використовувати однозонний датчик, що сканує тільки простір усередині салону.


3. Як правильно замінити стару сигналізацію на нову.


Перш, ніж встановлювати нову охоронну систему замість старої, необхідно видалити всю проводку, датчики і блоки від старої сигналізації. Не можна просто від'єднати старий блок і сполучну колодку, підключити до решти проводів новий блок. За кілька років експлуатації, з'єднувальні вузли могли окислюватися. Це напевно призведе до збоїв в роботі новенького пристрою, і намагаючись з'ясувати, що не так з нової сигналізацією, ви втратите купу часу, грошей і нервів.


4. Як встановити концевики багажника і капота.


Для інсталяції концевиков багажника і капота постарайтеся вибрати найжорсткіші частини кузова, які не піддаються деформації. Якщо встановити концевики на тонкі металеві пластини або пластикові панелі, вони можуть з часом деформуватися. Просідання концевика загрожує частими помилкові спрацьовування.


5. Установка кнопки Valet.


Ця кнопка необхідна для того, щоб відключити сирену сигналізації, якщо раптом ви втратите брелок управління, і з її допомогою можна включати і вимикати різні функції автосигналізації. Досить поширена помилка при установці сигналізації - багато установники не повідомляє автовласникові, де розташована кнопка Valet, і навіщо вона потрібна. Якщо ви довірили установку охоронної системи автосервісу, не забудьте уточнити, куди майстер розмістив цю кнопку.


6. Особливу увагу місцям підключення потужних силових ланцюгів.


Для більшої надійності, місця підключення автозапуску, турботаймера, соленоїда багажника, і інших потужних силових ланцюгів рекомендуємо пропоювати. У цьому випадку можете бути впевнені в безвідмовної роботи цих пристроїв.

7. Встановлення антени сигналізації.


Зазвичай антену встановлюють на лобове скло машини, але якщо у вас передбачений підігрів лобового скла, радимо перенести антену на бічні кватирки. Підігрів створює перешкоди для антени, і в підсумку ви отримаєте більш слабкий сигнал і меншу дальність роботи охоронної системи.


8. Як правильно прокласти проводку сигналізації.


Прокладаючи проводку автосигналізації через авто, не лінуйтеся надійно закріплювати її. Якщо дроти будуть бовтатися, це в підсумку призведе до збоїв в роботі пристрою. Не варто ризикувати безпекою автомобіля - простежте за міцною фіксацією проводки.


9. Як прокласти провід антени сигналізації.


Провід антени, як правило, закладається під обшивку авто. Якщо робити це правильно, потрібно повністю зняти обшивку, і надійно закріпити провід. Але багато хто намагається прискорити процес, і закладають дріт під обшивку за допомогою викрутки. Це може пошкодити провід, до того ж ви цього навіть не помітите. У підсумку - блок сигналізації буде періодично втрачати зв'язок з антеною. Наша порада, якщо ви все-таки не бажаєте возитися з обшивкою, використовуйте при роботі хоча б тупі предмети, бажано з пластика.


10. Де розмістити основний блок охоронної системи.


Щоб надійно заховати основний блок автосигналізації, доведеться гарненько подумати. Чим краще ви будете намагатися, тим важче буде хакерам знайти і відключити основний блок. Це означає, що у вас буде більше шансів уберегти свій транспортний засіб від викрадення.




Сподіваємося, наші поради будуть корисні автолюбителям, а знайти найкраще протиугінний пристрій ви зможете в нашому інтернет - магазині.