Вибираємо: паркувальний радар або камера заднього виду

  • 03 June 2014 15:18:07

Згідно зі статистикою і загального досвіду дуже багато, якщо більшість аварій, відбувається при їзді заднім ходом. З такою аварійної причиною може конкурувати тільки їзда в стані сп'яніння або перевищення швидкості.


Наприклад, при парковці дуже часто водії, особливо новачки, можуть зачепити стовп або сусідній припаркувався автомобіль. Справа може бути в погано відрегульована дзеркалі або в простому відсутності досвіду. У таких ситуаціях рятує тільки установка додатково обладнання ... або КАСКО. Цим додатковим обладнанням може бути камери заднього виду і парктроніки.


Для початку розглянемо парктроніки. Парктроніки бувають за кількістю датчиків:


c 8-ю і з 6-ма датчиками - на задній і передній бампер

з 6-ю або 4-ма датчиками - на задній або передній бампер

за способом повідомлення про перешкоди:


без дисплея

з дисплеєм

Перед установкою парктроников слід переконатися, що вони в одній кольоровій гамі з кузовом автомобіля. Зазвичай виробники пропонують варіанти в двох кольорах: сірий і чорний, бувають і винятки. Якщо парктроніки не підходять за кольором з Вашим автомобілем, в такому випадку їх можна перефарбувати. Вартість перефарбовування варто ок. 400 грн.


Тепер перейдемо до камер заднього виду. Камери заднього виду, як парктроніки, все частіше стали комплектуватися (в опціях) в заводській версії автомобіля. Є й ті (їх абсолютна більшість) автомобілі на яких не встановлені камери.


Камера заднього виду встановлюється зазвичай в плафон підсвічування номерного знака або іншого штатний і нештатное місце. Чи включається цей пристрій автоматично при спрацьовуванні задньої передачі. Камери бувають по конструкції:


штатні - встановлюються в передбачене конструкцією місце

універсальні - встановлюються (зазвичай на саморезах) в будь-яке місце.

за якістю матриці:


CCD - володіє найкращою якістю картинки

CMOS - середні показники відображення.

Є також різні способи підключення камер до пристроїв відображення відео (магнітоли, навігатори, дзеркала і т.д.). Традиційно камери підключається через кабель, який простягають через весь салон. Це спосіб вважається досить трудомістким і надійним. З іншого боку, зараз з'явилися камери з бездротовим підключенням, але ці камери відрізняється невисокою якістю передачі зображення і ненадійною роботою - через втрату зв'язку (з різних причин) картинка теж природно пропадає.



Як підсумок, можемо зробити висновок, що хоч би яким був досвідченим водій установка цих пристроїв не буде зайвим. Найкращим, звичайно, варіантом буде комбінована система з парктроников і камери заднього виду. Це пов'язано з тим, що вони орієнтовані на різні області визначення: датчики від парктроников чітко показують відстань до перешкоди, а завдяки камері заднього виду можна визначити візуально деталі, які можуть заважати парковці або іншому маневру заднім ходом.

 
Рекомендуємо