breadcrumbs_revolution_theme
  • 24 September 2017 14:17:21

Сучасним автолюбителям випала честь спостерігати стрімкий розвиток технічного прогресу в автомобільній індустрії. За останні чверть століття змінам і удосконаленням піддалися багато агрегати автомобілів, проте, мабуть, найбільший прогрес продемонстрували джерела світла. Починаючи з 1991 року автомобільні фари стали висвітлювати дорогу яскраво-білим ксеноновим світлом, вдосконаленим галогенних, а в останні роки і високоефективним світлодіодним світлом. Передові інженерні розробки в області освітлення дозволяють водіям бачити дорожнє полотно чіткіше, далі і відчувати себе безпечніше. У той же час поява нових технологій завжди породжує шлейф наслідувачів, які, користуючись підвищеним попитом, буквально завалюють ринок aftermarket схожою продукцією, яка, втім, можна порівняти з еталонними продуктами лише візуально. Так було з ксеноновими лампами, так відбувається і зі світлодіодними джерелами світла. Купівля світлодіодних ламп головного світла вдвічі-втричі більше дешевих, ніж світлодіодні лампи Philips X-treme Ultinon LED - помилка, яка може коштувати водієві дуже дорого.


Не все те золото що блищить


Продаючи світлодіодні лампи, виробники з-під неба дуже часто вдаються до примітивних, але досить ефективним рекламним прийомам. Так, в технічному описі джерел світла часто можна зустріти такі фрази: «Суперяскрава» або «сверхяркие» лампи, «нове покоління японських / американських діодів», «високопотужні діоди» та інші фрази, які не несуть ніякого смислового навантаження. А ось що насправді ховається за красивими словами:


низькоякісна збірка, яка призводить до ускладнення відведення тепла і надлишкового нагрівання світлодіодів, як наслідок вони блимають і швидко виходять з ладу;

різна спрямованість світла. У багатьох китайських лампах діоди встановлені не рівно, тому лампи світять куди завгодно, тільки не на дорогу;

не прораховане охолодження або практично відсутність такої функції призводять до перегріву лампи і швидкої деградації кристалів;

некоректне розташування світлодіодів.

Світло лампи не потрапляє у фокус відбивача, тому лампи сліплять зустрічних водіїв.


Перемога за технологіями


Звичайно, далеко не у всіх більш дешевих джерел світла обов'язково проявляться дані симптоми. Китайські лампи можуть бути яскравіше, вони можуть навіть світити далі, але ось чого немає і ніколи не буде у переважної більшості ламп з-під неба, так це чіткої світлотіньової межі, яка добре висвітлює проїжджу частину перед автомобілем, не сліпить зустрічні автомобілі і одночасно добре висвітлює узбіччя . Ви запитаєте, як взагалі можливо повторити светотеневую кордон галогенною лампи? Адже відбивач будь фари налаштований на конкретне джерело світла - які тут заміни? Відповідь на це питання можна отримати, розглянувши застосовуються технології SafeBeam. Ідеально точне розташування діодів, наявність спеціальних шторок, відтинають паразитні засвічення, гарантують, що світлодіодні лампи Philips X-treme Ultinon LED будуть випромінювати світло безпосередньо на потрібну ділянку дороги перед автомобілем, виключаючи розсіювання по всій дорозі і засліплення інших водіїв.


тепловий контроль


Досягнення яскравого і спрямованого світла в світлодіодним лампі вимагає від виробника багатьох розрахунків при проектуванні. Необхідно правильно розмістити світлодіоди на підкладці, розрахувати тепловиділення і забезпечити її відведення максимально ефективним і малогабаритним радіатором. Неправильна система охолодження діодів гарантовано призведе до швидкого виходу лампи з ладу. Як цю проблему вирішують китайські виробники? Для здешевлення своєї продукції широко застосовується ручна праця. Але при виготовленні світлодіодних ламп потрібна висока точність, яку неможливо досягти при ручному складанні і недостатньому контролі якості. Допустивши неправильний зазор при виготовленні або кріпленні радіатора можна отримати перегрів, миготіння і, як наслідок, вихід з ладу лампи. Найчастіше китайські "розробники" навіть не розраховують тепловиділення лампи, вважаючи, що великий радіатор заповнить необхідність в охолодженні. Але підсумкова яскравість в кращому випадку можна порівняти зі звичайною галогенною лампою. Що робить Philips. Оскільки світлодіодні лампи виділяють тепло, то необхідна ефективна система його відводу. Технології Philips AirFlux і AirCool - це патентовані системи контролю за теплообміном, вони відводять тепло від найбільш значущих деталей лампи. Збільшений показник термостійкості в світлодіодних лампах Philips X-tremeUltinon продовжує їх термін служби до 12 років. Такі великі показники надійності з лишком покривають термін експлуатації будь-якого автомобіля.