breadcrumbs_revolution_theme
  • 03 June 2014 15:30:46

У лінійці практично кожного авторитетного постачальника автомобільних ламп, представленого на українському і міжнародному ринках, як правило, є так звані галогенові лампи з посиленим світловим потоком. Такі лампи дають більше світла, ніж стандартні прилади, і забезпечують кращу видимість під час дорожнього руху не тільки в хороших, але і в поганих погодних умовах. Традиційно збільшення світлового потоку цих ламп вказується в процентному відношенні до стандартної лампі.


Досягнення подібних характеристик досягається шляхом застосування різних технологій, опис яких гідно окремої публікації, і тому сьогодні ми якщо і торкнемося їх, то тільки побіжно - в тій мірі, в якій воно необхідне для подання учасників тесту. Взагалі тест - штука досить складна. Не тільки в технологічному або організаційному плані, але і з точки зору представлення його підсумків. Адже завжди можуть з'явитися незгодні з результатами випробування, і тому ризик бути звинуваченим в упередженості і тенденційності досить великий. І щоб виключити будь-яку можливість подібних звинувачень, ми вирішили повністю обійтися без власної і всякої іншої (навіть експертної) оцінки результатів. Таким чином, ми усунемо навіть саму найменшу можливість суб'єктивізму, так само як упередженості та ін. Ми пропонуємо лише безсторонні цифри, ознайомившись з якими ви, наші шановні читачі, як безумовні професіонали своєї справи, ми впевнені, зможете зробити правильні, коректні висновки.


Це об'єктивні цифри, отримані в ході даного конкретного спеціалізованого тесту, проведеного в повній відповідності з прийнятими як на міжнародному рівні, так і в Україні методиками. Однак завжди треба враховувати те, що на ефективність автомобільної лампи впливає безліч найрізноманітніших чинників і тому вона не завжди здатна реалізувати заявляється постачальником / виробником посилення світлового потоку. Ключовими тут можна назвати конструкцію і стан автомобільної фари, стан бортовий електропроводки автомобіля, якість електроживлення в цілому. Цілком логічно припустити, що на багатьох автомобільних фарах застарілої конструкції, а також:


фарах, виготовлених невідомими, не дорожчає своєю репутацією (і тому далеко не завжди пропонують виключно якісні товари) виробниками,

відвертих і прихованих підробки,

світлових приладах, що не відповідають міжнародним і російським стандартам у цій галузі,

фарах, призначених для установки на автомобілях, не розрахованих на експлуатацію в Україні,

ну і, звичайно ж, старих, потертих / пошкоджених або просто брудних фарах - навіть найякісніші, самі бездоганні автомобільні лампи не зможуть проявити весь свій потенціал і продемонструвати повну відповідність заявляється характеристикам.

Точно так само і при багатьох проблемах з автомобільної електромережею та електроживленням ефективність автомобільних ламп буде серйозно страждати. Тому завжди потрібно точно розуміти, що ви хочете отримати від лампи і чи здатні ви забезпечити їй ті умови експлуатації, в яких вона повністю проявить себе. В іншому випадку має сенс вибрати що-небудь простіше, оскільки лампи з посиленим світловим потоком - це все-таки дуже характерне і недешеве виріб, що виправдує свою вартість тільки в належних умовах.


Мабуть, тут слід зробити одне застереження - деякі обивателі досить часто плутають лампи з посиленим світловим потоком з лампами підвищеної потужності. Як правило, останні мають порівняно невисоку вартість (найчастіше однозначно дешевше ламп зі збільшеним світловим потоком), і тому для неосвічених автовласників вони представляються чудовою альтернативою, що дозволяє отримати більш яскраве освітлення під час руху. У зв'язку з цим ми звертаємося до професійних представникам нашої галузі, безпосередньо контактують з автовласниками, - звертайте найпильнішу увагу своїх клієнтів на те, що це два принципово різних типи автомобільних ламп. Причому лампи підвищеної потужності заборонені в більшості країн до експлуатації на дорогах загального користування, оскільки однозначно засліплюють водіїв зустрічних машин. Крім того, застосування таких ламп на стандартних автомобілях призводить до перегріву електропроводки, підвищення навантаження на систему харчування транспортного засобу та його прискореного старіння фари (пластик плавиться, фара мутніє).


На відміну від них автомобільні лампи з посиленим світловим потоком мають ту ж потужність, що і стандартні лампи, забезпечуючи більш комфортне і безпечне водіння. Їх-то ми і тестуємо, правда, не по всіх точках і зонах, передбачених Правилами ЄЕК ООН № 112-01, а лише по найбільш, на наш погляд, показовим.

Точка «0» і знаходиться вище зона III (вся заштрихована область): фокусний центр фари - точка засліплення через дзеркало заднього виду.

Точка «В50L>: точка засліплення водія зустрічного автомобіля.

Точка «75R»: верхня точка робочої зони.

Точка «З50R»: нижня точка робочої зони.

І останнє пояснення. Передбачаючи можливість питань по методиці тесту і формату представлених в результатах величин, ми зайвий раз підкреслюємо, що випробування проводилося відповідно до правил НЕК ООН № 112-01. Якщо за Правилами ЄЕК ООН № 112-00 (з ними гармонізований ГОСТ Р 41.112-2005 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх автомобільних фар, що випускають з асиметричним променем ближнього або дальнього світла або обидва променя і оснащених лампами розжарювання») вимірювалася освітленість, то за Правилами ЄЕК ООН № 112-01 (поправка серії 01 - остання) вимірюється сила світла контрольних точок вимірювального екрану.

Формула для перекладу одиниць виміру: освітленість = сила світла: квадрат відстані до фотоелемента (Е = 1: 625 в нашому випадку).


УЧАСНИКИ ТЕСТА




Bosch

Bosch пропонує широкий спектр ламп для всіх джерел світла в автомобілі - від фар, стоп-сигналів і покажчиків повороту до ламп освітлення салону і підсвічування приладової панелі. Всі лампи Bosch, за запевненням представників компанії, відповідають найвищим вимогам якості та безпеки і забезпечують оптимальне освітлення в будь-яких умовах. широкий

асортимент типів і торгових лінійок дозволяє вибрати відповідну лампу практично для будь-якого автомобіля і задовольнити найвибагливіший смак автолюбителя. Оцінку основних характеристик можна побачити безпосередньо на упаковці. Галогенові лампи з посиленим світловим потоком представлені в серії Plus. У неї входять лампи зі світловіддачею, збільшеної на 30, 50,60 і 90% в порівнянні зі стандартними лампами.


Hella

У Hella впевнені: правильне світло - це безпека водія, пасажирів та інших учасників руху. Правильно підібрана технологія на кожен конкретний випадок застосування - ось чому Hella пропонує широкий вибір автолу як для легкового, так і для вантажного транспорту:


Xenon: для більшої потужності.

Performance: більше світла.

Design: для підвищення попиту.

Lifetime: для більшого терміну служби.

High wattage: додаткова потужність для професіоналів.

Standard: для більшої економічності.

Всі лампи Hella - від стандартних до ксенонових, - як запевняють представники компанії, гарантують надійну високу продуктивність в будь-яких умовах застосування.

Галогенні лампи Н7 Hella +90, напругою 12 V і номінальною потужністю 55 Вт, дає на 90% більше світла, що значно покращує видимість, а також знижує стомлюваність. Лампа Hella має стандартну потужність і повністю взаємозамінні зі звичайною, штатної лампою.

Koito

Виробництво систем автомобільного освітлення - основний напрямок діяльності компанії Koito. Продукція Коко використовується не тільки в автомобільному транспорті, але також застосовується в системах освітлення поїздів, авіалайнерів, морських суден. Найсучасніші технології Коко використовуються при виробництві космічних апаратів, допомагаючи розвитку авіакосмічної програми Японії.


В асортименті компанії Коко є як лампи стандартної комплектації, так і лампи особливих серій. Лампи Koito Whitebeam III створені із застосуванням найсучасніших технологій і ноу-хау компанії Koito. Вони розроблені на основі досвіду поставок систем освітлення найбільшим світовим автовиробникам і тому втілюють в собі весь досвід і досягнення компанії за майже вікову історію роботи.

Подвоєна яскравість і відмінна освітленість дороги забезпечуються за рахунок застосування декількох технологій:


температура світіння нитки розжарювання, виконана з матеріалу з підвищеною тугоплавкостью, вище, ніж в стандартних галогенових лампах;

суміш інертних газів, спеціально закачані в колбу під тиском, в два рази перевищує таке в звичайній лампі.

Лампи Koito Whitebeam III виготовлені на заводі компанії Коко в Японії і, як запевняють виробники, відповідають вимогам до якості продукції, що поставляється на конвеєри. Термін служби лампи відповідає специфікаціям виробників автомобілів, тобто лампи Koito Whitebeam III прослужать на 25-100% довше, ніж схожі продукти інших виробників.

Крім того, знову ж таки за твердженням виробника, лампи Koito Whitebeam III забезпечать на 50% яскравіший і біле світло фар, ніж стандартні лампи. За рахунок унікальної технології нанесення покриття на колбу світло ламп серії Whitebeam становить 4000-4200 К, як у стандартній ксенонової лампи, гарантуючи не тільки стильний вигляд фар автомобіля, але і відмінну освітленість в будь-яку погоду.


Лампи Koito Whitebeam III розроблені для застосування в будь-яких фарах, вони не виділяють надлишкового тепла і мають стандартне енергоспоживання. Колби ламп Koito Whitebeam III виготовлені зі скла - більш тугоплавкого, ніж звичайне, і фільтруючого УФ частина випромінювання. Це зменшує виділення тепла в фарі і дозволяє використовувати ці лампи, не побоюючись за збереження оптики. Електрична потужність лампи стандартна, немає додаткового навантаження на електричну систему автомобіля.


Компанія Osram вже багато років є одним з найбільших постачальників автолу на складальні конвеєри автовиробників і виробників світлотехніки. Досягається це в першу чергу за рахунок тісної сплаву новітніх технологій і традицій якості, адже шлях компанії Osram почався з далекого 1925 р коли на ринку вперше з'явилася двухнітевая лампа ближнього і дальнього світла. Сьогодні під маркою Osram випускаються всі типи автомобільних ламп. Саме за рахунок нових технологій і безкомпромісної якості компанія Osram домоглася того, що практично кожен другий новий автомобіль сходить з конвеєра вже укомплектованим лампами Osram.


Вкрай важливо, що і на конвеєри автовиробників, і на вторинний ринок Osram поставляє лампи, виконані за єдиними технологіями, стандартам, на одному і тому ж обладнанні. Купуючи автомобільну лампу Osram в магазині або сервісі, як запевняють представники компанії, можна бути впевненим, що ця лампа того ж високої якості, що і лампа Osram, якій автомобіль був укомплектований при виробництві.


Сімейство NIGHT BREAKER UNLIMITED пропонує найдосконаліше, але твердженням виробників, рішення. Цільова аудиторія: водії, які хочуть мати найбільш досконалий, потужний і безпечний світ. Вони не залишають байдужими і водіїв, які прагнуть використовувати біле світло замість жовтого. Лампи дають до 110% більше світла (у порівнянні зі стандартною лампою) на дорозі для більшої активної безпеки і на 20% більше білий світ (знову ж таки в порівнянні зі стандартною лампою), більш комфортний для зору. Світловий конус на 40 м (для лампи Н7) довше. У лінійці пропонується на 100% повний асортимент для всіх типів фар (Н1, НЗ, Н4, Н7, Н11, НВЗ, НВ4). У ламп даної серії модернізована нитка розжарення зі збільшеною яскравістю. Застосовуються кварцова колба і подвійний кільцевої фільтр. Лампи серії NIGHT BREAKER UNLIMITED виробляються тільки в Німеччині. Сертифіковані в Росії. Автомобільна лампа SILVERSTAR 2.0 дає до 60% більше світла (у порівнянні зі стандартною лампою) на дорозі для більшої активної безпеки. Світловий конус на 20 м довша (в порівнянні зі стандартною лампою). Оптимізована конструкція з срібним ковпачком (Н7 / Н4) ідеальна для застосування фар з прозорим склом.

Ці лампочки мають якість оригінальної запасної частини, так як поставляються в тому числі і на конвеєр. Лампи відмінно підходять для активного типу водіїв. При цьому вони мають на 100% збільшений термін служби в порівнянні з першим поколінням. Таким чином реалізується оптимальне співвідношення ціна / ефективність.

У SILVERSTAR 2.0 оптимізована нитка розжарення, оптимізований виробничий процес, змінено склад газу. З метою безпеки і економії на заміні виробник рекомендує міняти лампи цих серій парами.


Philips

Вже майже 100 років Philips є одним з лідерів на ринку автомобільного освітлення. Завдяки інноваційним розробкам, передовим технологіям, високоточного виробництва і суворої системі контролю світлові рішення, як запевняють представники компанії, відрізняються високою якістю, потужністю і надійністю. Вони представлені на ринку сервісного обслуговування і ринку поставок обладнання і автокомплектуючих. Кожен другий автомобіль в Європі і кожен третій автомобіль в світі оснащені лампами Philips. Підтримуються високі стандарти якості, зберігаючи стабільний розвиток бізнесу.


Лампи головного освітлення Philips відрізняються оптимальною яскравістю, довгим терміном виконанням і представлені широким модельним рядом. Лампи головного освітлення Philips (на базі ксеноновим або галогенною технології) покликані забезпечити максимальну якість і робочі характеристики в будь-яких умовах. До переваг автомобільних ламп Philips можна віднести оптимальне освітлення для безпечної і комфортної їзди; сертифікацію за стандартами ЕСЕ відповідно до законодавчих вимог до використання на дорогах; екологічність (відсутність у складі виробів свинцю і ртуті), а також оригінальні комплектуючі для надійної роботи.


Автомобільні лампи Philips виробляються зі спеціального кварцового скла Philips. Кварцові скло Philips, стійке до УФ-випромінювання, володіє більш високою міцністю (в порівнянні з тугоплавким склом) і відрізняється високою стійкістю до перепадів температур і вібрації, що виключає можливість вибуху. Лампи Philips з кварцового скла (нитка розжарення 2650 ° С і скло 800 ° С) здатні витримати різкі коливання температури. Лампи витримують високий внутрішній тиск, тому таке кварцове скло забезпечує більш потужне світло.

Крім того, кварцове скло Philips практично на 100% блокує шкідливе для пластикових деталей фар УФ-випромінювання. При використанні автомобільних ламп Philips фари автомобіля залишаються прозорими весь термін служби машини, вони не мутніють і не жовтіють з часом. Ну а тепер докладніше про учасників тесту. Лампи Philips VisionPlus для автомобільних фар забезпечують на 60% більше світла: водій може бачити далі, завдяки чому підвищуються безпеку і комфорт. Лампи VisionPlus - це висока продуктивність і доступна ціна. Philips VisionPlus збільшує зону освітлення перед автомобілем на 25 м в порівнянні зі звичайною лампою. Ці лампи випромінюють максимально потужний направлене світло.


Лампи Philips X-tremeVision для автомобільних фар забезпечують на 100% більше світла, а їх промінь на 35 м довша в порівнянні зі звичайною лампою. X-treme Vision відрізняється унікальною ниткою

розжарювання і оптимізованою формою і проводиться за сучасною технологією, максимальну продуктивність і яскравий білий світ. Лампи X-treme Vision допомагає поліпшить реакцію водія, так як він заздалегідь бачить перешкоди і дорожні знаки. Для обох серій пропонується широкий вибір ламп 12 В для всіх варіантів використання. З метою безпеки для симетричного освітлення виробник рекомендує замінювати ці лампи парами.


Valeo

Напрямок освітлювальних приладів компанії Valeo має майже вісімдесятирічний досвід роботи - спочатку воно робило фари для літаків, а потім і автомобілів. Сьогодні фари Valeo поставляються на конвеєри десятка виробників автомобілів. При проектуванні і виготовленні фар і ламп застосовуються найсучасніші технології на всіх етапах: від виробничих процесів до дизайну упаковки, націленого на зручність і безпеку у використанні і зберіганні.


Не так давно Valeo почала застосовувати спеціальну пластикову упаковку для ламп. Прозорий блістер запатентованої конструкції повністю захищає пару вставлених в нього ламп від ударів. Продавцям ламп більше не треба нервувати, почувши звук падіння коробочки в магазині, - таку упаковку можна упускати без ризику розбити колби ламп. Покупець же може бути впевнений, що лежать в «бардачку» лампи не будуть розбиті іншими предметами. Це також фактор і надійності, і безпеки: лампи чесно дочекаються моменту, коли вони будуть потрібні, а не перетворяться в гору осколків, які доведеться витягувати з багажника або збирати з прилавка.

Колір картонній частини використовує традиційні для Valeo колірні позначення різних типів ламп. Крупно написані позначення типу цоколя та інших параметрів ламп допомагають продавцям підтримувати порядок на складі і на полицях магазину, а покупцеві - швидко вибрати потрібні лампи. При цьому вартість ламп Valeo не найвища, що дозволяє впевнено конкурувати з іншими виробниками преміум-сегмента.


Гамма Valeo дуже обширна - вона включає 43 різних типи ламп розжарювання, які підійдуть для 95% автомобілів, що знаходяться в експлуатації. Крім відмінностей в Тінах цоколів і потужності, Valeo пропонує вибрати для ламп головного світла додаткові характеристики, в порівнянні зі стандартними, тобто такими лампами, які встановлюються в фари, що поставляються виробникам автомобілів.


Лампи + 50% Light за рахунок збільшеного діаметру нитки напруження видають більш потужний світловий потік, покращуючи видимість. Яскравість цих ламп підкреслює червона упаковка.

Спеціалізація на автомобільному ринку допомагає Valeo правильно вибудувати роботу зі своїми партнерами. Адекватна цінова політика, цілеспрямована підтримка бренду і окремих продуктів і можливість поставляти широку номенклатуру різних деталей і вузлів знижують витрати дилерів на просування продукції Valeo.


Ось такі цифри


Ну а тепер власне тест. Як і було сказано вище - виключно сухі, але об'єктивні цифри без будь-якого суб'єктивізму. Отже, у випробувальному центрі НТЦ АЕ були проведені порівняльні випробування зразків галогенних ламп розжарювання категорії Н7 (12V 55W) різних виробників при використанні їх в фарі на відповідність вимогам Правил ЄЕК ООН № 112-01.

Була проведена ідентифікація зразків ламп за зовнішнім виглядом відповідно до Правил ЄЕК ООН № 37-03:


колба: скляна, безбарвна або блакитного кольору,

нитка розжарення: вольфрамова,

тип цоколя: PX26d,

номінальну напругу: 12 В,

номінальна потужність: 55 Вт,

світловий потік 1500 лм.

Маркування на упаковках ламп (в дужках - країна виробництва відповідно до маркування на упаковці):


лампа № 1: Про SRAM NIGHT BREAKER unlimited (Німеччина);

лампа № 2: OSRAM SILVERSTAR 2.0 (Німеччина);

лампа №3: ​​PHILIPS VisionPlus + 60% (Німеччина);

лампа №4: PHILIPS X-tremeVision + 100% (Німеччина);

лампа №5: HELLA H7 + 90 (Угорщина);

лампа № 6: BOSCH Plus 90 (Угорщина);

лампа № 7: Valeo + 50% Light (Індія);

лампа № 8: KOITO Whitebeam (Японія).

Випробування ламп проведені відповідно до вимог Правил ЄЕК ООН № 112-01.



Дані автомобільні лампи призначені для використання в світлових приладах механічних транспортних засобів та їхніх причепів. Методика проведених вимірювань повністю відповідає методиці, викладеної в розділі 6 Правил ЄЕК ООН № 112-01. Випробування ламп полягали у вимірюванні сили світла основних контрольних точок вимірювального екрану при включенні лампи в фарі ближнього світла. Використовувалася блок-фара типу 346.3775010 для автомобіля ВАЗ-2170 виробництва «Завод Автосвет». Випробування зразків ламп проводилися при нормальних кліматичних умовах. Лампам привласнені номери від 1 до 8 (див. Вище). Результати вимірювання фотометричних параметрів ламп представлені в табл. 3-4. Випробувальна напруга - 13,2 В.


Результати вимірювання сигналу ближнього світла блок-фари головного світла з різними лампами категорії Н7 наведені в табл. 5-6. Випробувальна напруга - 13,2 В.

Випробувані зразки галогенних ламп розжарювання категорії Н7 вимогам Правил ЄЕК ООН № 37-03 по фотометричним параметрам:

№№ 1-7 - відповідають;

№ 8 - не відповідає (світловий ноток менше мінімально-нормованої величини).

Єдиний коментар, який ми вважаємо за необхідне зробити в контексті результатів тесту, полягає в тому, що лампи KOITO Whitebeam для випробувань були придбані нами в роздрібній мережі на одному зі столичних авторинків. Тому ми не виключаємо того, що незадовільний результат цих ламп пов'язаний з тим, що вони виявилися просто підробленими. Представники компанії KOITO у всіх своїх рекламних, інформаційних та маркетингових матеріалах постійно заявляють про те, що їх продукція повністю відповідає всім актуальним міжнародним і російським нормативам в даній області. У нас немає підстав ставити під їх слова під сумнів. З іншого боку, ми також виключаємо можливість помилки при випробуваннях - подібні (або схожі) тести проводяться у випробувальному центрі НТЦ АЕ регулярно, тому технологія тут відпрацьована до дрібниць. А персонал неодноразово підтвердив свій високий професійний рівень. Отже, залишається тільки одна причина незадовільного результату - підробка. Втім, ми також повинні сказати про те, що лампи були придбані за ціною, що лежить в рамках середньоринкової вартості ламп KOITO Whitebeam, а якість, стан і оформлення упаковки не викликали ніяких підозр у контрафактності товару. Як варіант можна припустити, що дані конкретні лампи потрапили на російський ринок випадково і призначалися для використання в країнах, на які не поширюється дія зазначених правил НЕК ООН. І, ймовірно, в цих третіх країнах подібні параметри цілком відповідають нормативам місцевої регламентує документації.

Світлотіньову межа Представляючи светотеневую кордон, показану учасниками тесту на екрані, ми також утримаємося від суб'єктивних оцінок і дамо можливість вам самим судити про неї. Але при цьому ми, звичайно ж, відзначимо, що промінь ближнього світла повинен давати досить чітку светотеневую кордон. Світлотіньову межа повинна бути горизонтальною на стороні, протилежної напрямку руху; на іншій стороні светотеневая межа не повинна перетинати або ламану лінію НУН1Н4, утворену прямий НУН1, складовою кут 45 ° з горизонталлю, і прямий Н1Н4, зміщеною по висоті на 25 см по відношенню до прямої ЬЬ, або пряму НУНЗ, нахилену до горизонталі під кутом 15 °. Наявність світлотіньової межі, що перетинає одночасно лінію НУН2 і лінію Н2Н4 і є результатом поєднання обох зазначених можливостей, ні в якому разі неприпустимо.

Стаття з сайту http://www.a-kt.ru/articles/samye-yarkie