Автосигналізація iCode 06 без сирени

3 069 грн.
Немає в наявності

Опис Автосигналізація iCode 06 без сирени


iCode 06 - автосигналізація без функції запуску двигуна призначена для підключення на автомобілях, не обладнаних цифровими шинами CAN, або там, де підключення до CAN-шин малоефективно. У порівнянні з раніше що випускається моделлю iCode 07 Base в даній системі знижене енергоспоживання брелока з РК-дисплеєм, центрального блоку і реалізовані нові функціональні можливості: робота з силовим підкапотним модулем HM01 і програмування режимів роботи сигналізації та датчиків через комп'ютер. Максимальна захист від електронного злому. "Діалоговий" принцип обміну командами управління між обома брелоками та системою разом з динамічним кодуванням та індивідуальними 128-бітними ключами шифрування для кожної системи робить будь-які спроби зчитування коду останніми електронними "код-граберами" марними.

Особливості:

  • Далекобійний захищений радіоканал зв'язку. Багатоканальний радіотракт з фазочастотною модуляцією забезпечує стабільний і надійний зв'язок з автомобілем в умовах сильних індустріальних шумів сучасних мегаполісів на відстані до 2 км.
  • Постійний моніторинг каналу зв'язку з автомобілем. Контроль в режимі реального часу наявності і якості зв'язку з автомобілем з виведенням інформації на РК-дисплеї брелока додадуть власнику автомобіля впевненості в тому, що система своєчасно просигналізує про будь-які спроби несанкціонованого впливу на автомобіль.
  • Дистанційний контроль за системою і автомобілем в режимі реального часу. Дистанційний контроль стану системи охорони з одночасною індикацією на РК-дисплеї брелока всіх запрограмованих режимів роботи системи, напруги бортової мережі автомобіля, температури двигуна, температури в салоні, поточного часу.
  • Максимально можлива кількість охоронних зон. 13 незалежних зон охорони автомобіля, включаючи вбудовані датчики: удару, руху, напруги бортової мережі автомобіля, відключення антенного модуля.
  • Щоденник історії подій. Пам'ять 8 останніх причин спрацювання сигналізації з виводом інформації на РК-дисплеї брелока.
  • Потужний набір охоронних функцій і режимів. Режими: іммобілайзер, антипограбування, двокрокового розблокування двигуна. Вбудована ланцюг блокування двигуна з програмованою логікою роботи і імітацією "непрацюючого" двигуна при спрацьовуванні режим антипограбування, Вбудований однопроводной кодований інтерфейс для спільної роботи з віддаленими цифровими реле блокування R350/R450 і силовим підкапотним модулем iCODE HM01.
  • Різноманітне включення режиму охорони. Оперативне включення охорони брелоками з/без звукових сигналів підтвердження, з/без звукових сигналів тривоги при спрацьовуванні охоронних датчиків з відключенням датчика удару і дод. датчика за рівнями, з працюючим двигуном, з активованим режимом турботаймера.
  • Унікальний заводський код екстреного управління системою. Унікальний для кожної системи 4-значний заводський секретний код екстреного управління системою, прихований від сторонніх очей під захисним шаром на карті користувача, гарантує власнику автомобіля неможливість запису додаткових брелоків в пам'ять системи без його попередження.
  • Гнучкі канали управління зовнішніми пристроями. Два силових релейних каналу з струмовим навантаженням до 15 А і три слабкострумових каналу з допустимим навантаженням 300 мА кожен дозволять реалізувати будь-які задуми установників і максимально повно задовольнити запити автовласників.
  • Зручний користувальницький інтерфейс. Інтуїтивно зрозумілий набір команд керування зі звуковим підтвердженням набраної команди і максимально інформативний РК-дисплей з розбивкою за сегментами відповідно до функціоналу системи для зручного візуального сприйняття.
  • Простота інсталяції. З брелока вибирається необхідна чутливість вбудованих датчиків удару і руху, стан сервісних і програмованих функцій і режимів. Вся інформація про змінюваних параметрах в процесі програмування виводиться на РК-дисплей основного брелока. Для тих, кому подобається програмувати систему через комп'ютер, в систему вбудований інтерфейс підключення центрального блоку через шлейф антенного модуля до USB-порту комп'ютера. Крім традиційного варіанту підключення виходів на світло безпосередньо до світлових приладів автомобіля система дозволяє без використання CAN-інтерфейсу підключатися до штатної кнопки аварійного освітлення.
Тип зв'язку Двосторонній
Автозапуск двигуна Немає
Діалогове кодування сигналу Так
CAN - модуль Немає
GSM - модуль Немає
Турботаймер Є
Вбудовані датчики Удару/Нахилу/Переміщення
Категория Автосигналізації

Ще не було питань.

Leave a review  ↓
 
Nobody has left any reviews.