Ціна в Україні на номери в залежності від комплектації:
- 420km Extreme 53,6 кВт*ч - 20200$
- 420 km Blooming 53,6 кВт*ч- 24000$
- 510km Extreme 68,8 кВт*ч - 24500$
- 510km Blooming 68,8 кВт*ч - 27500$
Електромобіль Honda e:NP1 має передній привід і має 4 варіанти комплектації:
- У перших двох комплектація із запасом ходу 420 км, має максимальну потужність 134 кВт і піковий момент, що крутить, 310 Н·м, ємність батареї від CATL 53,6 кВт*год .
- У комплектаціях із запасом ходу 510 км в умовах CLTC, мотор e-type має максимальну потужність 150 кВт, максимальний крутний момент 310 Н·м, акумулятор являє собою потрійну літієву батарею, надану CATL, з ємністю батареї 68,8 кВт*год.
Електромобіль Honda e:NP1 - це новий електричний бренд GAC Honda, всі електричні автомобілі, що належать цьому бренду, побудовані на основі архітектури e:N Architecture. Відповідно до цієї архітектури є два суто електричні транспортні засоби. Електричні модульні платформи - Архітектура F і Архітектура W. Перша - передньопривідна, а друга - передньо-задня або двомоторна повнопривідна. Honda e:NP Extreme 1 як перша модель є продуктом архітектури F.
Honda e:NP має 4 різні комплектації, які відрізняються ємністю батареї та відповідно запасом ходом, а також потужністю двигуна та відповідно додатковими електронними помічниками та опціями комфорту.
Honda eNP оснащений високоефективним двигуном «три в одному» з максимальною потужністю 134 кВт та 150 кВт відповідно, які забезпечують 420 км та 510 км автономної роботи відповідно. Час розгону до -50 км/год становить 3,7 секунди.
Автомобіль оснащений двома типами акумуляторних батарей, енергія батареї становить 53,6 кВт*год та 68,8 кВт*год відповідно, а відповідний запас ходу на чистому електромобілі CLTC становить 420 км та 510 км відповідно. Взявши як приклад модель 420 км, її енергоспоживання на 100 км становить 13,6 кВт*год/100 км, можна зрозуміти це як 13,6 кВт*ч на 100 км і 0,136 кВт*ч на 1 км.
Розмір кузова Honda eNP становить 4388х1790х1560мм у довжину, ширину та висоту, колісна база 2610мм, позиціонується як невеликий позашляховик.
Розміри багажника Honda eNP становлять глибина 750 мм, а задні сидіння подовжуються до 1630 мм, ширина багажника - 1000 мм, а висота - 710 мм.
У Honda eNP є функція зовнішнього джерела живлення 220 В, тобто багато побутових приладів можна заряджати та використовувати з цією функцією під час кемпінгу та пікніка в дикій природі, що забезпечує більш зручний та високоякісний досвід на відкритому повітрі.
Центральний дисплей має 15,1-дюймовий вертикальний екран із центральним керуванням. Його екран має триекранний дизайн. У верхній частині відображається інтерфейс програми, наприклад панорамне зображення на 360 градусів, в середині знаходиться меню, наприклад CarLife, налаштування автомобіля. і т. д., а нижня частина - це зона управління кондиціонером, інтерфейс користувача. Інтерфейс дуже простий та зрозумілий, з ним легко розпочати роботу. В автомобіль вбудована інтелектуальна система взаємозв'язку Honda CONNECT 3.0, яка підтримує голосовий помічник AI, зв'язок між автомобілем і будинком, автомобільну мережу, розпізнавання облич, оновлення OTA тощо, 3 із 4 моделей оснащені системою допоміжного водіння Honda SENSING. (Рівень L2), топова версія оснащена аудіосистемою BOSE з 12 динаміками.
Панель кондиціювання повітря знаходиться в нижній частині сенсорного екрана Інтерфейс має чорний фон, ефект відображення чіткий, а функціональні мітки короткі та зрозумілі. Система кондиціонування також оснащена режимами енергозбереження опалення, налаштуваннями очищення повітря і дистанційними налаштуваннями кондиціювання. Крім того, функції захисту від запотівання переднього/заднього вітрового скла та зовнішніх дзеркал заднього виду оснащені окремими фізичними кнопками, якими можна швидко керувати, що дуже зручно.
Передні/задні сидіння Honda eNP оснащені підігрівом із триступінчастим регулюванням, а передній ряд також оснащений сидіннями з електроприводом. У той же час, такі функції, як автоматичні фари, електричні задні двері, безключовий доступ/запуск, бездротова зарядка, активне шумозаглушення та чутливі до дощу двірники, оснащені всіма функціями, а конфігурація комфорту є повнішою. Крім того, передній люк сегментованого люка має сонцезахисну шторку з ручним керуванням, а задній люк оснащений сонцезахисною шторкою, що знімається.
Комбінація передньої підвіски McPherson та задньої торсійної балки відносно поширена у моделях позашляховиків Honda цього рівня. Стиль регулювання, як і раніше, орієнтований на комфорт, з помірною жорсткістю та м'якістю. Після відносно великої вибоїни підвіски немає стороннього звуку.
У нас є свій офіс у Китаї, тому ми можемо Вам продати та відправити електромобіль до будь-якої країни світу. Звертайтеся за нашими контактами у шапці сайту. Доставка в Україну, Молдову, Грузію, Азербайджан, Казахстан, Туреччину, Грецію, Іспанію та ін.