breadcrumbs_revolution_theme

З моменту появи на ринку такого пристрою як автомобільна охоронна сигналізація, не замовкають суперечки і розмови про те, що будь-яка сигналізація «розкривається» і не захищає автомобіль від викрадення належним чином. Навіть є нібито інформація про те, що викрадаються автомобілі з сучасними відомими сигналізаціями. Наскільки ця інформація вірна, по-всякому разі мені, невідомо, але глибоко переконаних у цьому автовласників доводилося зустрічати на один раз. Тому давайте спробуємо розібратися від куди «ростуть корені» всіх цих розмов.

Для початку давайте розберемося від чого залежить надійність захисту автомобіля охоронною системою. По-перше, це якість і криптостойкость самого обладнання. Здавалося б, уже все знають, що імениті в минулому сигналізації обладнання статичним або динамічним кодом легко зчитуються і відкриваються порівняно недорогими електронними пристроями - кодграберамі. На відміну від сучасних систем, обладнаних діалоговим алгоритмом шифрування. Не раз доводиться чути про те, що людина поставила автомобіль під охорону десь на парковці в людному місці, а коли повернувся не виявив нічого підозрілого крім як пропажі якихось речей з салону автомобіля. При цьому абсолютно все ціле (скла, замки) не було «сработок» сигналізації, і вона як раніше стоїть в режимі «охорона». А адже це як раз і відбулося зчитування коду сигналізації. Будь у зловмисників відповідні обладнання або бажання, власник міг би і не виявити свій автомобіль зовсім. Але незважаючи на це дуже часто можна зустріти власників, переконаних у надійності своєї 10-ти річної системи або надійності штатної охоронної системи автомобіля.

З іншого боку, яким би сучасним і технологічним не було обладнання дуже багато залежить від якості установки його на автомобіль і від грамотності побудови захисного комплексу. А це вже людський фактор, який далеко не завжди видно для простого клієнта. Не раз доводилося бачити, коли сигналізація (особливо встановлена ​​«потоковим» методом) або знаходиться в легко доступному, або навіть сам блок випадає варто тільки зняти якийсь елемент оздоблення салону. У такому випадку і блокування перешкоджає запуску двигуна знаходиться теж поруч. До речі блокувань слід приділити особливу увагу, тому що якою б «крутий» не була сигналізація з GSM сповіщенням, як би вона добре не закривала замки і як голосно б не «кричала» в разі тривоги, якщо GSM зв'язок була заглушена і викрадач проник вандальним способом в салон автомобіля, то далі врятувати його викрадення зможе тільки блокування двигуна.

Блокування двигуна будуються на базі аналогових реле, цифрових реле і радіореле, а також на деяких автомобілях сигналізація може робити блокування посилаючи в цифрову шину автомобіля (шину CAN) посилку даних перешкоджає запуску.

Перший тип блокувань найпростіший, підтримується всіма сигналізаціями і якщо вже вона є робити її обов'язково потрібно (хоча про це установники пам'ятають не завжди). Подібного роду блокування порівняно легко деактивуються якщо викрадач знайшов блок сигналізації йому можна навіть не шукати самого реле, варто тільки подати на керуючий провід мінусовій сигнал, або ж навпаки прибрати його. Але навіть такого роду блокування якщо вона грамотно зроблена іноді може врятувати автомобіль, ну або в усякому разі забрати дорогоцінний час викрадача.

Цифрові реле, як і в першому випадку, пов'язані з блоком одним проводом. Але тут з цього проводу передається цифровий код і навіть якщо викрадач знайшов блок і цей провід, то це передати він нічого не може. Єдине що він може зробити в такому випадку, це знайти по дроту саме реле або ланцюг яка блокується. У цьому випадку реле повинно знаходитися під капотом і захищатися додатковим електромеханічним замком капота.

Радіореле дуже схоже на цифрове, але в цьому випадку управління пристроєм відбувається по захищеному радіоканалу. Тобто у сигналізації і реле немає дротового зв'язку і знайти таке реле ставати ще складніше. Деякі скажуть, що можна приблизно встановити його місцезнаходження за допомогою аналізатора поля, але його все одно потрібно знайти і знову-таки це залежить від якості установки. Ланцюг, яка блокується не повинна мати продовження в салоні (наприклад, бензонасос в деяких автомобілях можна заблокувати і під капотом, але дроти все одно йдуть через салон). Як правило вважається що блокування двигуна повинна ховатися під капотом і захищатися замком капота. Ми з цим абсолютно згодні.