Зарядні пристрої для електромобілів
Як і будь-який інший пристрій, що має акумуляторну батарею, електромобіль вимагає періодичного заповнення витраченого заряду електроенергії. Виконують таку функцію спеціальні зарядні пристрої (ЗП), які контролюють весь процес зарядки.
Найчастіше при покупці електромобіля з Китаю зарядний пристрій "губиться" на етапі доставки або виробник зовсім не комплектує своє авто заводською зарядкою. Якщо зарядний пристрій таки прибуло з автомобілем, то найчастіше є малофункціональними і малопотужними (менше 3 кВт), тобто. зарядка відбуватиметься вкрай повільно.
Як альтернатива, наші українські виробники розробили побутові зарядні пристрої для електромобілів, які суттєво перевершують китайські у своєму функціоналі та потужності зарядки. На нашому сайті представлені ЗУ зі значеннями максимального зарядного струму 16 та 32 А, тобто. потужністю 3,7 та 7,2 кВт відповідно. Вони оснащені всіма необхідними захистами (від перегріву, перенапруги, низької напруги та короткого замикання), а також дозволяють регулювати зарядний струм, щоб максимально комфортно здійснювати процес заряджання електрокара в домашніх умовах. Є моделі, оснащені інформативним дисплеєм, а також можливістю управління та індикації процесу зарядки по Wi-Fi за допомогою фірмового web-додатка.
Головна відмінність між зарядними пристроями для електромобілів, крім потужності, полягає в тому, під який саме зарядний роз'єм в автомобілі призначена дана зарядка. В даний час існує три типи роз'ємів для повільної зарядки від побутової електричної мережі: Type 1, Type 2 та GBT. Перші два встановлюються на електромобілі, вироблені в Європі, Японії та Америці, а останній – для електромобілів із Китаю.
Порт Type 1 (J1772) переважно застосовується для електромобілів, призначених для ринку Америки та Японії. Зарядна вилка фіксується в автомобілі за допомогою гачка, який приводиться в дію вручну, переважно натисканням кнопки великим пальцем, що перериває подачу живлення. Через цей роз'єм у домашньому застосуванні може виконуватися заряджання однофазним змінним струмом до 32 А (максимально за стандартом до 80 А). Встановлювався на таких електромобілях як Nissan Leaf, Chevrolet Volt та ін.
Порт Type 2 (IEC 62192-2) застосовується в електромобілях вироблених у Європі, оскільки оголошено стандартом ЄС. Зарядна вилка має отвори з боків, які дозволяють автомобілю та зарядному пристрою автоматично блокувати вилку, щоб запобігти небажаному перериванню зарядки або крадіжці кабелю. Також у побутових цілях призначається для заряджання однофазним змінним струмом до 32 А (максимально за стандартом до 70 А). На відміну від стандарту Type 1 існує можливість заряджання трифазним змінним струмом. Встановлюється в європейських версіях електромобілів Volkswagen, Audi, Mercedes та ін.
Порт GB/T (20234) встановлений виключно на електромобілях вироблених у Китаї. Як і інші порти повільної зарядки дозволяє заряджати електромобіль від побутової електромережі змінного струму до 32 А. Також підтримує можливість використання зарядки мережі з трифазним змінним струмом, а вилка має функцію блокування в зарядному порті. Встановлений в електромобілях BYD, Honda, Xpeng, Weltmeister, JAC та ін. Купити зарядну станцію GBT у нашому інтернет магазині Auoelectro.ua
-
Новинки категорії Зарядні пристрої для електромобілів у 2025 році
-
Хіти продажів категорії Зарядні пристрої для електромобілів у 2025 році
-
Найдешевші товари категорії Зарядні пристрої для електромобілів
-
Дорогі товари категорії Зарядні пристрої для електромобілів
-
Популярні товари категорії Зарядні пристрої для електромобілів
-
Ціна товарів у категорії Зарядні пристрої для електромобілів